BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 23, 2011

nothing to say!!

holaa!!

btlkn ape org ckp...
pengalaman 2 mematangkn seseorg....
pengalaman 2 juge mmbuatkn sseorg 2 juge belajar...
mksd nye mcm belajar dr kesilapan laa....
sbb kite manusie biase nih x pnh jauh dr mmbuat
kesilapan....
dan dr kesilapan 2 juge mnusie belajar utk x mengulangi kesilapan 2 lg...
sbb manusie nih x sempurne...
apabila x sempurne ade jek kekurangan kite di mane2 aje...
dan setiap mnusie 2 juge ade kelebihan msing2...
ade yg ade pde org itu tp x de pde org ini...
n ade pde org ini tp x de pde org itu...
jd kite nih sume sme jek...tp knp msti wujudnye perasaan cemburu
n iri hati n hasad dengki tu....
sbb mnusie nih sering x mensyukuri ape yg ade pde diri sendiri...
slalu nk nmpk perfect even pon in fact mmg xde mnusie yg perfect...!!
hahaks...
now aku x tau ape yg aku dok membebel...
tp cte nih lngsung x de kne mngene ngn diri aku n spe2
pon yg aku knl...
bnde nih pon aku x pasti cmne aku leh dok mnaip nih...
sbb tajuknye nothing to say agknye...





lalalalalalalalalalala~!

0 comments: